lunedì 2 aprile 2012

Uut moodi töökogemus.

Mõned tööotsad on kohe sellised, mida nii kergelt Eestis ei leia. Või leiab? Ja mina olen lihtsalt kogu oma aja maha tudunud? Õigemine töötanud.
Meie meeskond Expo'l.
Sõbranna, eestlannast naaber Bolognas, kelle juhuse tahtel aasta aega tagasi leidsin läbi facebooki gruppi, tutvustas mulle tööd hostessina ja promooterina. Algul, kui kuulsin selle töö võimalustest siin, tuli mul stereotüübina ette millegi pärast blondiin, lyhikest seelikut kandev, suurte rindadega ja lõdva püksikummiga naine. Töö, kus midagi tegema ei pea. Kõigutad ainult oma sukaga kaetud peeneid kintsukesi ja istud mugavalt, vaadates mööduvat rahvast. Muidugi paljud ka võimendasid seda illusiooni.
"Mis töö see selline, pole see kellegi töö!! Makstakse ainult ilus olemise eest!"
Nüüd, olles ka selle töö ära testinud, pean nentima, et pole absoluutselt selline nagu ma seda endale ette kujutanud olin. Täiesti vastupidi.
Sain töö otsa fierale (messile) Milanos, neljaks päevaks. Mõtlesin, et mis seal nii ikka, teeme ära. Lihtne ju!
Riietuseks olid lyhikesed pyksid, valge triiksärk firma logoga ja kingad, oi! need kingad. 12 cm kontsaga.
Minu pikkuseks on niigi 178 cm! Olgu kui nõutakse, eks siis tuleb panna. Tekkis tunne, et olen nagu Eiffeli torn. Kõige pikem kõigist!! Mida pidime siis tegema? Tutvustama firmat, "püüdma" kliente meie standi, neile näksimist ja juua pakkuma. Kui soovisid jätta enda andmeid firmale, pidime ka need registreerima.
Esimene päev möödus täitsa hästi. Teisel päeval olid jalad valusad. Kolmandal päeval otsisime köik moodust kuidas saaks aga istuma. Neljas päev läks kiirelt, jalad aga andsid hullult tunda. Olime meie paviljonis vast 3 ainukest tüdrukut, kes kõik need neli päeva rõõmsalt kontsadel ringi tudisesid.
Ei saa enam ütelda, et fieral tüdrukud ei tee tööd! Töötavad küll! Sain õppetunni väga-väga ilusa seekord, enne kui hindad ja suu lahti teen, pean ikka ise kogema! Läheb aega veel, aga eks ükskord saan ka selle selgeks, Itaalia õpetab!
Peale selle, et sain juurde uue kogemuse, töötasin koos ka hästi positiivse meeskonnaga! Töö oli raske, jalad lõid tuld, aga ikkagi suutsime üksteist "mitte ära süüa" vaid naeratada ja positiivseid emotsioone edastada!

Nessun commento:

Posta un commento