mercoledì 9 aprile 2014

Taormina

Vaade Etnale IX Aprile Piazza'lt
Hommikut alustasime kell 7.30 hommikusöök, kiire kohvi ning minek. Sõitu alustasime Taurianovast autoga Villa San Giovanni poole, et praamiga ületada "stretto di Messina". Praamilt avanev vaade on maagiline. 
Jõudes Messinasse oli nagu eelnevatel kordadel liiklus hullumeelne. Enam vähem sarnaneb Roomaga. Inimesed tuututavad ja manööverdavad masinatega nagu oleks need kummist. Olen õnnelik, et ei pea ise juhtima. Arvatavasti oleksin ma juba 5 minutiga kellegiga kokkupõrke põhjustanud. 
Kitsaim tänav Taorminas Vicolo Stretto
Jõudes Taorminasse alustasime jalutamist "Porta Messinast" kuni "Porta Cataniani", corso umbertol, linna peatänaval.
Taormina linna rajamise kohta olla leitud palju legende, kuid puuduvad konkreetsed ja usaldusväärsed allikad.  Diodoro Sicolo oma raamatus "Bibliotheca Historica" kirjutab, et Taorminas elavat "siculi" juba enne 753ndat aastat e.Kr, kui sinna maabusid kreeklased, kes rajasid Sitsiiliasse esimese kreeklaste asunduse. Taormina on olnud Sirakuusa türannide valitseda, roomlased olla seal pikalt kanda kinnitanud, kuni araablased pärast kahe aastast piirangut suutsid linna vallutada aastal 906 p.Kr. 

Corso Umberto
Taorminat on veel valitsenud Svevid, Aragonesid, prantslased ja Borboonide perekond. 
20nendal sajandil sai linn kuulsaks oma ilusate maastikkude, maagilise mere ning vaadetega Etna vulkaanile. Linna on külastanud mitmed kuulsused nagu Liz Taylor, Willy Brandt, Ava Gardner, Richard Burton. Goethe mainis Taorminat oma raamatus "Reis Itaaliasse" ("Italianische Reise") ja Nietzsche kirjutas seal oma raamatu "Nõnda kõneles Zarathustra".
Taorminat külastavad turistid aasta läbi, kõrgperioodiks on august ning vähem

külastatud on linna jaanuaris-veebruaris. 
Vaade Isola Bella'le 
Linna peamisteks vaatamisväärsusteks on vaade Etnale, antiikne teater, erinevad kirikud, paleed ja Isola Bella (Ilus saar). Taormina on õnnistatud ka kristallselge merega ja ilusa rannaribaga. Suvel on avatud erinevad lokaalid, klubid mereääres, kus saab mõnusalt aega veeta. Taormina minu jaoks tundus justkui Tenerife ja Tropea segu. Tenerifet meenutab oma hotellide, butiikide, ranna ja ööelu poolest. Tropead oma ehitiste ja suuruse poolest. 
Igal juhul külastamist väärt linn! 



1 commento:

  1. Ma olen Maria USA, mul oli probleem mõeldav ja laager lapsed pärast 11aastat abielu, ma olen olnud mitu haigla, kuid ei saa ette kujutada, kuni ma nägin tunnistust Internetis, kuidas Dr Adeleke aidata ühel daam oma juured ja ürdid siirupit.. Ma võtsin temaga ühendust ilma kahtluseta ja ta ütles mulle kõik, mida ma pean tegema, mida ma tegin, et minu suurim üllatus, ma jäin rasedaks lühikese aja jooksul ja ma olen nii rõõmus, et öelda kõigile, et ma olen laste ema. Ta on Jumal saatis nii teha temaga ühendust iga probleem (aoba5019@gmail.com) või võtke teda WhatsApp: + 27740386124  

    RispondiElimina