venerdì 16 settembre 2011

Esimene p2ev

Uuesti saabumine Calabriasse,8hte minu lemmikumatesse regiooni terves Itaalias.Lennuk maandus 6igeaegselt,tavaliselt on mu lennud v2ikest viisi maandunud  hilinemisega,Lamezia Terme lennujaamas. Lennukist maha tulles v6ttis mind siinne kliima vastu kuumuse ja niiskusega.Kui Bolognas oli 38-40 kraadi sooja,siis siin oli 32 kraadi ja niiskuse tase suur,tunne nagu oleks sattunud sauna.
8mbritsetud on lennujaam m2gedega.Vaikselt sammus lennujaama siseruumidesse,kuna k6ik jooksid,ei tahtnud ma m6nele jalgu j22da v6i 8ldse kohvriga m88da jalgasid saada.Lennujaam on v2ike,ei ole nii v6imas kui on n2iteks Prahas v6i Riias.V2ike ja nunnu.
J6udes siseruumidesse,tervitasin s6pru,kes mind pingsalt oodanud olid,samuti nagu mina nendega taaskohtumist ootasin pikemat aega.
Tartufo nero
Castello Aragonesi
Piazza Pizzos
Kuna meie sihtpunkt asub umbes 70 kilomeetri kaugusel,alustasime oma s6itu rohkem l6una poole.Esimene linnakene,mida k8lastasim mu esimesel pàeval oli Pizzo.V2ike ja armas.Nagu "barbie k8la".Seal l2ksime jààtist sòòma.Esimene k8simus neil oli,kas sul on kòht tyhi?Mina vastasin,et loomulikult.Nii otsustatigi minna Pizzost làbi ja yks "tartufo" tellida.Tartufo on omamoodi jààtis,mida lihtsalt peab proovima.Sees on shokolaadi kaste ning kest on kaetud shokolaaditeradega,uskumatult hea.Kui mulle algul òeldi,et n88d l2hme s88ma TARTUFOT,esimene m6te peas oli seen,kuid 6nneks suutsin oma suure suu kenasti kinni hoida ja end mitte lolliks teha.Pizzos ringi vaadates j2id silma sakslased!Calabrias v2lismaised turistid enamasti ongi mingi ime nipiga sakslased.Pizzos midagi eriti vaadata nagu ei olegi.Ainult Castello Aragonesi,kuhu sissep22su eest tuleb maksta AINULT 1 euro!!Kui p6hjas k8sitaks sinna sissep22su eest vast,et 6-7 eurot kui mitte isegi rohkem.Isegi,kui midagi sellest ei teata,saab lugeda seintelt infot,kahjuks on kirjutatu itaalia keelne.Seest on lihtne,kuid huvitav.Praegusel ajal peetakse seal pulmapidusid.Meie k8lask2igu ajal parasjagu k2isid ka ettevalmistused pulmaks.
P2rast linna k8lastamist suundusime meie sihtpunkti-Taurianovasse,kuhu oli oma 80 kilomeetrit s6ita,kuid v2hemalt tee seiskord oli hea,mitte nagu p2rast Reggio Calabriat,kus ees ootavad igasugu toredad viperused ja sildid.N2iteks silt:k2imas teet88d,kuid teet88dest pole j2lgegi.V6imalik,et eelmisel aastal l6petatud,silt lihtsalt unustatud :D.

Nessun commento:

Posta un commento