martedì 2 agosto 2011

Töökaaslane F !!!!

Ma kohe pean temast kirjutama!Pole ealeski lihtsalt nii naljakat ja samal ajal napakat inimest kohanud.Pärit on mees,mis mees,bioloogiline vanus võib näidata seda,kuid tegelikult tundub olevat alles väike poisike!
Kolmekümnendates.Rikkurite võsuke.Vanemad on mõlemad doktorid Marche regioonis,kus täpsemalt pole uurinud.Sest ega me eriti hästi läbi ei saa.
Õpib Bologna ülikoolis SIIANI! antropoloogiat.Mida ta küll selle teaduskonna lõpetamisel ette võtta kavatseb,pole tal õrna aimugi!Millal ta lõpetab?Vastus selle peale on alati "piano,piano" (vaikselt,vaikselt).Kõik läheb edasi aeglaselt.
Alguses saime nagu läbi natukene.Peakokk hoiatas tema eest,et too on natukene psühhopaat.Alati kui ma midagi tegin olevat mind jälginud.Ühel päeval siis lihtsalt niisama kukkusin jahvatama oma poisist ja mainisin,et too on "calabrese",mille peale tüüp suuresti tagasi tõmbus.
Üteldes:"Calabrese?!?!?!No,mis sul temaga?Kultuur ju nii erinev!"
Vastasin,et vot selle mehega ma tunnen end paremini kui kunagi varem.
Tema jällegi ega see kaua kesta."i calabresi" on imelikud inimesed,küll sa kunagi selle ka selgeks saad,sa veel nii vähe siin elanud sa ei tea miski.
Mis seal ikka.Paljud on mulle nii ütelnud,kuid minu jaoks pole oluline kust pärit,vanus ja muud "armastuse määrajad".
Hoian temast ise suuresti nüüd ka eemale.Nii on parem.Eriti pärast,kui ta venetsuellannale patsu pepule andis ja hiljem ka tema tisside vahele ürtas ronida.
Eiriti ta tööd teha ei viitsi.Peidab end kuskile ära,näiteks toaletis armastab ta nüüd istumas käia.Nii vahelduseks.Saadab sõnumeid.Üks tema lemmik tegevustest töö ajal.
Tal on oma viis,kuidas oma tööaega pikendada.Meil seal kaks saali,peame katma nii õhtuks kui lõunaks.Tema suutis eile õhtul siis järgneva päeva hommikuks kaks saali ühe tunniga ära katta.Ma mäletan kui töötasin SÄM-is,siis sellistel aeglastel ma olin alati kui "pind perses".
"Kas saad juba lõpetatud?"
Praegu naudin mitte vastutava elu ja lihtsalt vaatasin,kuidas ta seal oma "kunsti annet" üritab saalis laudade katmisel väljendada.
Eile siis lõpetades üht saali.Pannes lauale nii kollased kui sinised salvrätid.Avastas,et üks kollane on puudu.Nägi õues meie tuhatoosi hoidjas,tuhatoosi all kollast salvrätti.Tuhatoosi hoidjas mõnikord meil isegi ei ole tuhatoosi ja inimesd kustutavad oma sigaretid sinna lihtsalt niisama.Tema tormas sealt seda salvrätti kiskuma.Vaatasin silmad suured.Puhta segi keeranud!
"Kas sa oma suud pühiksid selle salvrätiga?????"
"Ei...Kuid mul on üks kollane puudu"
"No!Pane siis sinine!Ei pea sul ju kõik ka ühte moodi olema!Mõtle natukene,enne kui tegutsed!!"ütlesin.
Jooksis siis baarimehe juurde,kes talle ulatas puhtad salvad,mis olid meil kenasti ka sahtlis olemas!
Tõsiselt juhmardlik käitumine!Ja siis tema arvab,et on "proffessionaal" ja peab meid kõiki seal õpetama,kuidas ettekandja tööd korralikult teha!

Nessun commento:

Posta un commento