martedì 23 luglio 2013

Kohtumine Carlo Lucarelliga

Kui ma itaalia keele selgeks sain, hakkasin vaatama Lucarelli showsid. Mulle meeldib tema viis esitada vanu mystilisi juhtumeid, kuidas ta neid lahkab ning televaatajaile esitab. Kes itaalia keelest aru saab, v6iksid ta saateid kyll vaadata, seriaal Blue Notte, youtube's enamus osad k2tte saadavad.
Kunagi ei arvanud, et mul on v6imalus temaga isiklikult ka kohtuda. Nimelt on ta ka raamatute autor, kirjutab kriminulle. Kahjuks pole mul olnud veel v6imalust m6nda ta teost lugeda, et hinnata tema kirjutamisstiili. See j22b siis tulevikku. 
South-Yarras, Melbourne'i ligidal asub Itaalia kultuurikeskus, Lucarelli nimelt oli kutsutud sinna kohale esitlemaks enda viimast raamatut siinsetele itaallastele. Loomulikult oli terve saal t2is, oli ka neid kes seisid, sest istekohti lihtsalt ei jagunud k6igile. 
Ootus2revust oli tunda terves saalis. Kui Lucarelli saali sisenes, k6las aplaus. Lucarelli istus ning analyysis kohal olijaid. P2rast lyhidat tutvustust, mida tegelikult polnudki vaja, asus ta r22kima oma raamatust ja seriaalidest. 
"Tean inimesi, kes oma raamatute v6i seriaalide p2rast peavad elama politsei kaitse all. Mina nende hulka ei kuulu. Ma ei jutusta teile hetkel toimuvast, vaid ajaloost esitades fakte, mida te teate, aga uues valguses. M6nikord on me saade aidanud asju n2ha teisest nurgast ning juhtum on leidnud oma lahenduse." 
Lihtne inimene. Kuid on tunda, et ta naudib oma tegevust. Mul on hea meel selle v6imaluse yle teda ka isiklikult n2ha =) 



Nessun commento:

Posta un commento