lunedì 7 novembre 2011

Miks siis ????

Lugesin Facebooki lehelt,mis on just meile,eestlastele,kes me siin elame,meie kelle kodu on siin,kysimuse "miks oled itaalias?".Pani mòtlema.Kohe nii kaheks-kolmeks pàevaks.Miks??
Kui ma endalt seda kysisin,analyysides fakte,ei tea ma vast tàpset vastust enda jaoks siiani.Ma lihtsalt olen.
Kui ma mòtlen hetkele,mil ma siia saabusin oskamata keelt,rahanatukene taskus,illusioone pea tàis,sellele seletamatule ònnetundele:
"Lòpuks sain minema Eestist,mis mind tahtis enda alla matta.Mis ei andnud mulle enam seda seletamatut miskit."
Nyyd olles siin aastakese leian,et olen enda jaoks Itaalia àra kodustanud.Eestis ma oleks vast kòigi jaoks naljakas oma kàte vehkimistega ja tahtmisega kòigile pòsemusisid jagada,nagu siin kombeks.Vòi taga rààkida kòigist ja kòigest.Eestis oleks see vòimatu,ma oleks automaatselt halvimaks inimeseks materdatud!
Aga siin on see lubatud,siin nii peabki (vàhemalt minul siin:D)
Itaalia.Kuigi mònikord mind muserdab siinne eluviis nii,et ma end 2 pàevaks tahaks lukutaha panna ja mitte hingelistki nàha,siis teinekord panevad inimesed ja nende kàitumine mind nii naerama.Siin on kòike!Draamat ja komòòdiat!

Nessun commento:

Posta un commento