domenica 31 luglio 2011

Töö kaaslastest 1.

Ma olen nüüdseks ühte kohta juba suutnud päris pikaks pidama jääda vast 3 kuud saab kenasti täis,kui mitte juba neli.Hästi tore koht on!Midagi ei saa ette heita.Söök on super!Töö mulle ka nagu meeldib,vähemalt saab oma keeli harjutada.Inimesi käib sealt igalt poolt kohal.Hea meel on mul selle üle,et niiviisi ei unusta ära ma vene keelt.Sest nüüd kui Itaalias on üleriigiline allahindluste buum,siis vene uusrikkad on esimesed,kes heast osa saama tõttavad.
Kolleegidest väheke.Ma vast pole kunagi töötanud koos nii naljaka ja samal ajal ka nii väsitavate inimestega.Alati on midagi,mis ei meeldi,kuskil miski ei lähe.Kahe naise vahel on ka omamoodi "võitlus" käimas.Üks üritaks nagu teisele ära teha.Nohh,üks neist L. on väheke imelik,ja kohutavalt õel manipulaator,kuigi tema "kuningriik" hakkab nüüd vaikselt vast kokku vajuma.Öeldakse,et igal oinal on oma mihklipäev.
Enne mind ja mu teist töökaaslast,kes samuti pärast mind sinna tööle võeti,suutis see tshika oma kapriisitsemistega minema ajada 2-3 kokka,ettekandjaid nii 4-5 ringis,kui mitte rohkemgi.
"Temaga on raske!" ütles mulle mu esimestel päevadel restorani püsiklient.
Algul nagu aru ei saanudki.Oli nagu meeldivus ise,kui mitte tema saba peale astuda.Lipitses.Eriti hoolikalt pidas ta silmas laudasid,kus sõid kas tema tuttavad või ülemused.Mis seal ikka,ega mulle ei meeldigi ülemusi nii teenindada.Las ta siis olla.Ning paari nädala pärast hakkas ta vaikselt käsutama,ei viitsinud mitte kui midagi teha jne.Mis seal siis ikka.
Venetsuellanna,kellega tal seal ka sõda käimas G. rääkis päevas päeva koos meie koka A-ga kui vastik inimene ta ja nii õelust täis.A mainis,et L vast isegi olla meeskliendiga,kui mitte mitmega ka WC käinud seksimas,seda kõike töö ajal siis.Samuti meeldivat talle tööajal ka marihuaanat tarvitada.Sõltuvus.Ühel päeval olevat isegi G-d endaga kaasa kutsunud.G keeldus.
Oli aeg,kus nad väga hästi läbi said.Kuid ühel hetkel keeras L täitsa kreisiks,vast pärast seda kui G süüdistas teda tipi varastamises.Meil siis selline süsteem,et korjame kõik raha ühte patta ja 1 inimene jagab kõigi vahel, õiglaselt või mitte,ära.Kätte saame selle iga kuu lõpus.
Minu esimene kokku põrge L-ga oli just tipi pärast,kui süüdistas mind selle varastamises.Ühel laual tema olevat näinud 5t eurot,nüüd see olevat just minu taskus.
"Kas sa oled loll või mis???Kus kurat ma selle enda tasku sain ajada???" küsisin.
"Ma nägin ja K ütles,et tema nägi,kui sa käsi selle laua juures tasku ajasid!"karjus L,nagu kohe nii,et ka välja klientidele oli kuulda,õnneks oli see lõunasöögi lõpp nii,et eriti seda draamat keegi kuulda ei saanud.
Näitasin talle taskuid.
"Nohh,kus on see 5 eurot?Toon ka oma rahakoti sulle soramiseks?"
Sellest sündmusest läks aega mööda ning G ütles,et L varastab tippi.Jõudis kohale,miks see 5 eurot talle nii tähtis oli,kuna see ei jõudnud tema taskusse :D
G-l ja L-il oli kokkupõrge ühel päeval nii suur olnud,et oleks ääre pealt teineteisele ka kallale läinud.Mõlemad kuumaverelised,venetsuellanna ja itaallanna.Nende kahega igav ei ole.
G rääkis iga päev,kuidas L ikka varastab ja samuti ka kokk A olevat L-ile öelnud,et too on häbematu varganägu.Ning voilaa! ühel päeval imelikult oli tipp 10 euro asemel lausa 60 eurot tema töötamise ajal.Ja terve nädala nii 40-60 euro vahel.
L-st on isegi veidi kahju.Kuid siin tundub olevat nagu mingi reegel,kui vanemad on edukad ja jõukad siis nende järglased kohe ei kõlba kuskile.Veitsa teised metsa poole.
Nagu mu üks kolleegidest,F.F on meessoost siis.Kohati naljakate žestidega.Viis kuidas ta klientidega suhtleb on ka mõnikord lihtsalt naljakas vaadata.F on kolmekümnendates,õpib siiani ülikoolis.Minu jaoks oli see väheke veider,minu kui eestlase silmis peaks inimesel olema kolmekümnendates karjäär ja pereelu.Mitte selline "nii-ja-naa" töö ja pooleli olevad õpingud.Oma pool elu on justkui ära raisatud ilma midagi saavutamata.Kuhu ta pürgib pole mul õrna aimugi.Natukene on temast kahju.Tundub kohati lausa otu teine.
G on meil selline aktiivne mutike,kolmekümnendates venetsuellanna!Ühel päeval F rääkis temaga,vahtides talle rindade vahele,ning krabas lõpuks ka juustest ja ajas käe pluusi alla!:S
"Mida krdit sa teed?!?" karjus G.
"Sorri-sorri" ütles F.
A,meie kokk ütles,et F tundub olevat natukene nagu maniakk või nii.Maniakk vast on palju üteldud,kuid veidrik on ta küll.Kui ta ilusaid tshikke näeb meil seal söömas,siis põhimõtteliselt ta sellest lauast kaugemale ei näe ega kuule.
Baaris töötab M,hästi tore mehike.Kalaabriast samuti.Üks niiöelda selle koha omanikest siis.Kõik ülemused on meil seal Kalaabriast pärit.G on abielus "calabresega",ning mina oma korda elan "calabresega" :D.
Naljakas kokku sattumus.M-l kui tal hea tuju on superluks koos töötada.Õpetab ja aitab.Parandab minu ja G itaalia keele vigu,mida me mõlemad teeme.Mõnikord on temaga lausa naljaks.Eriti helgetel päevadel ta laulab.
Üheks tema lemmikuks,mida ta laulab on Tino Rossi "Parlami d'amore Mariu".
Kohutavalt keeruline on tema viis end väljendada.Mõnikord on sellest nii raske aru saada.Väljendusviis on tal nagu mainekal kõnepidajal.Sõnad on kaunilt ritta seatud ning sõna kasutus on ka nii teine võrreldes teistega.Kuidagi aadellik tundub kohati.Võib-olla ainult minule :D
Kogu see kompott meil seal kokku moodustab ühe toreda "seebi seriaali" mida meie iga päeva külastajad nautida saavad :D

Nessun commento:

Posta un commento